Följ oss!

Betala senare med Klarna!

Beställt före 23:00 = skickas idag!

Frifrakt inom Sverige 🚚

Mer än 20 000+ nöjda kunder ⭐⭐⭐⭐⭐

Lär känna Zynova

Objekt har lagts till

Subscribe arrow_drop_up

Returpolicy

Returpolicy

Översikt
Vår returpolicy gäller i 14 dagar. Om det har gått 14 dagar sedan du mottog din beställning kan vi tyvärr inte erbjuda en full återbetalning eller byte.

För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den i, och den måste också vara i originalförpackningen.

Flera typer av varor är undantagna från retur. Förgängliga varor som mat, blommor, tidningar och tidskrifter kan inte returneras. Vi accepterar inte heller intima eller sanitära produkter, farliga material eller brandfarliga vätskor eller gaser.

Ytterligare icke-returberättigade artiklar:

  • Presentkort.
  • Nedladdningsbara programvaruprodukter.
  • Vissa hälso- och hygienprodukter.
  • Varor som köpts på rea eller inom en rabattkampanj.

För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller inköpsbevis. Du får inte returnera din beställning till tillverkaren.

Delvisa återbetalningar
Det finns vissa situationer där endast delvis återbetalning ges:

  • Bok med tydliga tecken på användning.
  • CD, DVD, VHS-band, programvara, videospel, kassettband eller vinylskivor som har öppnats.
  • Alla artiklar som inte är i originalskick, är skadade eller saknar delar som inte beror på vår felaktighet.
  • Alla artiklar som returneras mer än 30 dagar efter leverans.

Återbetalningar
När vi har mottagit och inspekterat din retur kommer vi att skicka ett e-postmeddelande för att meddela att vi har mottagit den returnerade varan. Vi kommer också att meddela om din återbetalning godkänns eller avslås.

Om din återbetalning godkänns kommer den att behandlas och automatiskt krediteras ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom ett visst antal dagar.

Försenade eller uteblivna återbetalningar
Om du inte har fått en återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta en viss tid innan återbetalningen bokförs officiellt. Kontakta därefter din bank, eftersom det ofta finns en handläggningstid innan en återbetalning bokförs. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på kundservice@amadaa.se.

Varor på rea
Endast varor till ordinarie pris kan återbetalas. Reaartiklar kan tyvärr inte återbetalas.

Byten
Vi byter endast ut varor om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta mot samma vara, vänligen skicka ett e-postmeddelande till kundservice@amadaa.se, så hjälper vi dig.

Gåvor
Om varan var markerad som en gåva när den köptes och skickades direkt till dig, får du ett tillgodohavande för värdet av din retur. När den returnerade varan mottagits, skickas ett presentkort till dig med posten.

Om varan inte var markerad som en gåva vid köpet, eller om givaren skickade beställningen till sig själv för att ge dig senare, kommer vi att skicka återbetalningen till givaren, som då blir informerad om din retur.

Returer
Returnera din vara till följande adress:
Walchersestraat 80 A

För att returnera din produkt, vänligen skicka ett e-postmeddelande till kundservice@amadaa.se så hjälper vi dig vidare.

Du ansvarar för att betala fraktkostnader för att returnera din artikel. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras från återbetalningen.

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta vara att nå dig variera.

Om du returnerar dyra varor kan du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att ta emot din returnerade vara.

Behöver du hjälp?
Kontakta oss på kundservice@amadaa.se.